123 Street Avenue, City Town, 99999

(123) 555-6789

email@address.com

 

You can set your address, phone number, email and site description in the settings tab.
Link to read me page with more information.

Alen Ladavac, CroTeam - Heinzelova 33 Podcast, epizoda 4.

Vikot's river of random thoughts

Alen Ladavac, CroTeam - Heinzelova 33 Podcast, epizoda 4.

Viktor Marohnic

Episode facebook post - EP4 Alen Ladavac.png

Croteam i Alen su meni jedna od najdražih IT firmi u Hrvatskoj. Dok mi svi još nismo ni sanjali o pokretanju svojih firmi, oni su godinama ubijali na svjetskom nivou i bili u isto vrijeme nekako ispod radara medija, u zadnje vrijeme se konačno malo više čuje o njima što je super pozitivno. Alena znam još iz studentskih dana, upoznali smo se na predavanjima iz mikroračunala, gdje smo učili asembler, odnosno ja sam ga učio, dok je on manje više umirao od dosade. Alen je već tad svjetlosne godine bio ispred svih nas po znanjima iz područja programiranja, a ubrzo nakon toga je Serious Sam postao i svjetski hit nakon čega je svima bilo jasnije što je to što je Alen kuhao sa svojom ekipom iz CroTeama i zašto je takav genijalac studirao koju godinu duže nego mi sasvim obični štreberi.

Pokušao sam malo rasvjetliti ovu priču kakva je bila u ranim danima, te smo dodatno ovaj put imali i pitanja iz publike s obzirom na veliki interes za razgovor s Alenom unutar FIVEa.

Uzivajte i budite spremni za još materijala koji uskoro stižu.

Sadržaj:

00:08 - Tko je Alen?

02:22 - Kako je sve počelo?

06:04 - Serious Sam i vlastiti 3D engine koji je u to vrijeme bio jedan od najboljih na svijetu

09:30 - Refactoring 3D enginea

17:28 - Kako je Talos Principle krenuo kao feature u Serious Samu

Pitanja publike:

23:25 - Pitanje 1: namjeravate li i dalje podržavati Direct X?

25:40 - Pitanje 2: razvoj Talos Principlea - koliko je velik team?

29:20 - Pitanje 3: koliko ulažete u marketing?

29:40 - Pitanje 4: otkud znanje za prve igre?

32:25 - Pitanje 5: dinamičko smanjivanje rezolucije

36:30 - Pitanje 6: je li bilo ponuda za kupnju Croteama?

37:06 - Pitanje 7: gdje vidiš Croteam za 5 godina?

37:38 - Pitanje 8: koji compiler koristite?

40:22 - Pitanje 9: zašto niste licencirali engine?

42:38 - Pitanje 10: što je tebi super igra i treba li klincima ograničavati vrijeme za računalom?

51:25 - Pitanje 11: preporuke za učenje

53:10 - Pitanje 12: buildanje

55:25 - Pitanje 13: reproduciranje bugova